Nytt namn, samma expertis

Travel Team heter nu way

Efter 22 år som TravelTeam är vi nu Way. Detta namnbyte speglar vår resa och expansion inom affärsresor, konferenser, kongresser och event.

Möten, kongresser, konferenser

Stora möten för stora idéer.

Från vetenskapliga kongresser och symposier till medarbetarkonferenser. Ett framgångsrikt möte kräver att alla delar faller på plats. Med full överblick på både detaljer, struktur och helhet skapar vi en mötesplats som är både genomtänkt och minnesvärd.

Way Meetings

En fullservice mötesbyrå för struktur och trygghet.

Som erfaren PCO (professionell kongressarrangör) hanterar vi allt från logistik och kostnadskontroll till projektledning och deltagarhantering. Med oss får du ett tryggt och effektivt genomförande, från första planeringsmötet till sista applåden.

Projektledning

Vi tar detaljerna, ni tar applåderna.

Oavsett om mötet är fysiskt, digitalt eller hybrid ligger vi steget före och ser till att allt är på plats, från start till avslut. Ni fokuserar på innehållet, vi ser till att det händer.

Planering, Logistik & Ekonomi

Struktur utan krångel.

Mål, tidsplan, budget – vi ser till att allt fungerar. Från fakturering och reseersättningar till budgetkontroll, vi sköter siffrorna så att du kan fokusera på helheten.

Bokningar & Förhandling

Bästa dealen.

Lokaler, mat, teknik, transport och boende – vi ser till att allt bokas smidigt, till rätt pris och på bästa villkor. Du slipper förhandla, vi gör det åt dig.

Kommunikation, marknadsföring & partnerskap

Nå rätt personer.

Inbjudningar, program och anmälan – vi ser till att budskapet når fram till era deltagare, utställare och sponsorer.

Genomförande

Digitalt, fysiskt eller både och.

Vi skapar upplevelser oavsett format. Digitalt för räckvidd och effektivitet, fysiskt för starkare nätverkande – eller en smart kombination som ger det bästa av båda.

Hållbarhet

Planera hållbart.

Hållbara val ska inte vara ett hinder, de ska lyfta upplevelsen. Och allt börjar i planeringen.

Smarta verktyg

Digitala lösningar för deltagarhantering.

Med våra smarta digitala lösningar hanterar vi varje steg av ditt möte – från inbjudan till uppföljning. Du får full insyn, medan vi sköter allt bakom kulisserna. Automatiserat, anpassat och alltid smidigt.

Smarta verktyg

Digitala lösningar för deltagarhantering.

Med våra smarta digitala lösningar hanterar vi varje steg av ditt möte – från inbjudan till uppföljning. Du får full insyn, medan vi sköter allt bakom kulisserna. Automatiserat, anpassat och alltid smidigt.

Smidig hantering i varje steg

Inbjudan & anmälan

Skicka personliga inbjudningar och låt deltagarna enkelt anmäla sig, göra tillval och boka hotell. Följ responsen i realtid och automatisera bekräftelser.

Kommunikation

Kommunicera med dina deltagare genom sms eller e-post som kan schemaläggas eller skickas direkt. Samla all information som dina besökare och deltagare behöver på en lättnavigerad eventsida där de kan hitta program, vägbeskrivningar och vanliga frågor. Du bestämmer själv över design och upplägg av eventsidan.

Betalning

Ta betalt i samband med ditt event med smidiga betalningslösningar! Erbjud kortbetalning, faktura eller Swish för biljetter, aktiviteter med flera.

Abstracthantering

Hantera alla steg i processen – från inskickat abstract till granskning och publicering  på en och samma plats.

Eventapp

Med eventappen samlar du biljetter, vägbeskrivning, program, interaktion och mycket mer på ett och samma ställe. Anpassa med er grafiska profil för att skräddarsy den till just ert evenemang.

Gruppindelning

Smidig gruppindelning och bordsplacering, enkelt att justera enkelt vid sena avhopp.

Frågor, diskussioner och omröstningar

Engagera din publik med frågor, omröstningar och diskussioner i deras telefoner.

Uppföljning och enkäter

Följ upp ditt event och engagera deltagarna. Enkäterna gör det enkelt att samla in feedback och få en djupare förståelse för deltagarnas upplevelse, vilket ger insikter om vad som fungerade bra och vad som kan förbättras.

Statistik och rapporter

Håll koll på antalet anmälda deltagare, aktiviteternas kapacitet och biljettförsäljning. Få detaljerad information om närvaro och frånvaro, så att du kan mäta engagemang och få en klar bild av eventets genomförande och effektivitet.

Våra kunder säger det bäst

Från början till slut hanterades både de små detaljerna och den stora planen med omsorg på Way. Efter att ha arbetat över hela världen med mer än 20 PCO:er genom åren, skulle jag ranka Way bland de tre bästa när det gäller problemlösning, professionalism och kompetens. De var en utmärkt partner i att hjälpa oss att nå våra mål.

ISPCAN

Teamet

Vi på way meetings

Hos oss får du alltid ett dedikerat team som fixar precis den lösning du behöver – smidigt och enkelt. Dessutom har du alltid en personlig kontakt hos oss som finns där för alla dina frågor.

Catherine Thorsell

Partner | Head of Business Area

070-813 60 74

catherine@way.se

Sara Östman

Project Manager

072-314 96 66

sara@way.se

Martina Käck

Project Manager

010-188 25 00

martina@way.se

Karin Karlsson

Project Coordinator

010-188 25 00

karin@way.se

Jennifer Gröhn

Project Manager

073-923 78 78

jennifer@way.se

Sara Pihl

Project Coordinator

010-188 25 00

sara.pihl@way.se

Sofie Johnsson

Project Manager

070-227 10 61

sofie@way.se

Yolanda Holmberg

Project Coordinator

010 - 188 25 00

yolanda@way.se

Evelina Roozbahani

Project Coordinator

010 - 188 25 00

evelina@way.se